Obavijest roditeljima i učenicima

Cijenjeni roditelji, dragi učenici!

Evo nas na početku još jedne nove školske godine! Kako bismo svima olakšali ovaj  početak nastavne godine,  na našim stranicama moći ćete naći sve potrebne informacije.

Nastava počinje 6. rujna 2021. godine za sve učenike naše škole.

Učenici razredne nastave (A i B smjena) na nastavu dolaze u prijepodnevnom terminu. Nastava počinje u 8.15 sati.

Učenici 1. A razreda u školu dolaze u 9.00 sati, a učenici 1. B razreda u 11.00 sati u pratnji jednog roditelja.

Sve informacije dobit će  od svojih učiteljica u prostorima male sportske dvorane.

Učenici predmetne nastave pohađaju nastavu u poslijepodnevnom terminu. Nastava počinje u 13.30 sati.

Učenici 1., 2. i 4. razreda Područne škole Vučak na nastavu dolaze u ponedjeljak u 8.00 sati, a učenici 3. razreda u 9.00 sati.

Svi učenici Područne škole Lepa Ves na nastavu dolaze u 8.00 sati.

Dakle, ove školske godine naša matična škola  nastavlja  sa smjenskim radom u kojem će se izmjenjivati učenici viših i nižih razreda.

Udžbenike i radne bilježnice učenici će dobiti prvoga dana nastave u školi. Bilo bi poželjno da u školu ponesu torbu, ruksak ili vrećicu u kojoj će knjige ponijeti kućama. Potpisane izjave (koje će dobiti u školi) o primitku knjiga potpisuju roditelji. Izjave će učenici razrednicima vratiti sljedećega dana u školi.

I nadalje ostaju sljedeće mjere:

– učenici 5. – 8. razreda moraju imati maske na licu prilikom kretanja školskim prostorom

– učenici koji u školu dolaze autobusom maske imaju i u autobusu

– učenici nižih razreda ruke peru vodom i sapunom, učenici viših razreda dezinficiraju ruke prije ulaska u   

  učionicu

Maske s lica učenici mogu skinuti tek kad uđu u svoju učionicu!

U školi su obavezne papuče i dezinfekcija potplate obuće prilikom ulaska u školu!

Učenici ne ulaze samostalno u školu, nego na svom ulazu čekaju učitelja koji će ih otpratiti u učionicu u kojoj imaju nastavu.

PRVOGA DANA NASTAVE ČEKAT ĆE IH RAZREDNIK/CA!

Prilozi:

Modeli i preporuke za rad u uvjetima povezanima s COVID-19 u pedagoškoj/školskoj godini 2021./2022.

Raspored sati za 1. dan nastave

Raspored učionica i ulaska u školu

Jelovnik 

Sve potrebne informacije objavljivat ćemo na našim mrežnim stranicama, dakle pratite nas i dalje! 

Ostanite zdravi!

Čujemo se i  veselimo skorom viđenju!

Obavijest

Poštovani roditelji, dragi učenici,

kako nam se bliži početak školske godine 2021./2022., naši timovi u školi rade na organizaciji nastave i sigurnom boravku učenika u školi. U svim aktivnostima poštuju se smjernice koje će školama uputiti Hrvatski zavod za javno zdravstvo i Ministarstvo znanosti i obrazovanja.

Sve informacije vezane za organizaciju prvoga nastavnog dana te sve bitne činjenice o načinu izvođenja nastave u novoj školskoj godini uskoro će biti dostupne na mrežnoj stranici naše škole!

Uživajte u zadnjim danima ljetnih praznika, ostanite zdravi i pratite našu mrežnu stranicu!

Vidimo se uskoro!

Obavijest

Poštovani roditelji, dragi učenici!

Obavještavamo vas da će za sljedeću školsku godinu 2021./2022. razliku udžbenika, koja nedostaje po povratu određenih udžbenika u školu, nabaviti i financirati Ministarstvo znanosti i obrazovanja.


Učenici Osnovne škole Donja Stubica, kao i učenici Područne škole Lepa Ves i Vučak, i ostale će obrazovne materijale potrebne za rad i učenje dobiti besplatno:

a) radne bilježnice (financira Krapinsko-zagorska županija i Grad Donja Stubica, svaki u polovici iznosa)
b) mape za Likovnu kulturu, kutije za Tehničku kulturu (za sve učenike) i GEOGRAFSKI ATLAS za učenike petoga razreda (samostalno financira Grad Donja Stubica)


Navedeni kompleti učenike će dočekati u školi prvoga dana nastave!


Želimo svima mirne, zdrave i ugodne ljetne praznike!

Obavijest

Poštovani roditelji, dragi učenici!

U srijedu 7. srpnja 2021. završetak je prijava obrazovnih programa i početak ispisa prijavnica.

Učenici mogu sami ispisati prijavnicu sa svog sučelja ili se javiti razredniku (ili pedagoginji) da im prijavnicu ispiše u školi.

Prijavnicu potpisuju učenik i roditelj te ju osobno ili elektronički (putem e-maila, What’sAppa, Vibera) dostavljaju razredniku. 

Ako ćete prijavnice doći ispisati i potpisati u školi, termin za dolazak je četvrtak 8.7.2021. od 10 do 12 sati.

Šaljete li prijavnice elektroničkim putem, molimo vas da ih potpisane pošaljete 8.7.2021. do kraja dana.

Hvala i sretno svima!

Povjerenstvo za upise u srednju školu

Obavijest

Podjela svjedodžbi

Podsjećamo da je podjela svjedodžbi u petak 2. srpnja u 9.00 sati za učenike razredne, a u 10.00 sati za učenike predmetne nastave.

Vidimo se!

Događanja

Film Mladih povjesničara

Nakon odrađenih radionica i istraživanja o Starome gradu i samim početcima Donje Stubice, Mladi su povjesničari, uz pomoć učiteljice Valentine Krušelj, snimili film o rezultatima svoga istraživanja. Tijekom snimanja filma također su nešto novo naučili i saznali, a posebice je to vidljivo u sceni intervjua s arheologinjom dr. sc. Ivanom Škiljan.

Na linkovima možete pogledati film (podijeljen u dva dijela):

  1. dio: https://youtu.be/4rHRULkCW5A
  2. dio: https://youtu.be/nf7fXZONpuY

Osim filma, učenici su sudjelovali u izradi knjižice koju možete vidjeti na idućem linku. Knjižica sadrži fotografije koje su većinom učenici sami fotografirali ili nacrtali

https://read.bookcreator.com/NAIwbeBDp9Vzff0BMGs3z0myjv32/otOas-_DTDC2QehPcPV5Kw</a>

Projekt

P. S. Pokreni solidarnost

(7.dio)

Mala radionica pisanja

U srijedu 16. lipnja učenici 8.b razreda sa svojom su učiteljicom Koraljkom Parlaj proveli još jednu aktivnost predviđenu u spomenutom projektu Pokreni solidarnost. Riječ je o Maloj radionici pisanja.

Radionica je provedena uz poštivanje svih epidemioloških mjera.

Radionica pisanja osmišljena je na sljedeći način:

  • učenicima je bilo ponuđeno nekoliko pojmova poznatih iz projekta (solidarnost, humanost, prijateljstvo, različitost, poštovanje, pomoć, zajedništvo)
  • svaki je učenik izabrao jedan pojam i zapisao ga na svoj papir
  • drugi pojam na svom popisu dobio je od učenika – susjeda u svojoj skupini
  • treći pojam izabrao je od učenika – člana susjedne skupine
  • četvrti pojam bio je srodan i smisleno vezan uz riječ koju je zadnju dobio, a svaki ga je učenik samostalno osmislio
  • popis pojmova se proširio i zadatak je bio povezati ih u smislenu cjelinu

Ovdje se nalaze neke misli, poruke i rečenice koje su nastale u Maloj radionici pisanja:

Najvažnije stvari u prijateljstvu i zajedničkom životu su poštovanje i vjera u ljude oko sebe! (Ema Fišter)

Bez obzira na različitosti, moramo poštovati i graditi prijateljstvo sa svim ljudima! (Magdalena Pišković)

Moramo naučiti živjeti s različitostima. To možemo postići samo poštovanjem i suosjećanjem prema svim odbačenima. Učinimo svijet punim tolerancije i boljim mjestom za život! (Borna Josip Zidar)

Povjerenje je ključno u prijateljstvu i zajedničkom životu!  (Lorena Moštak)

Različitost nije loša stvar. Svi živimo isti i zajednički život. Svi možemo biti humani, raditi dobra djela te steći nove prijatelje! (David Štefek)

Humanost je najbolji oblik prijateljstva koji možemo dobiti. Trebali bismo biti dobre osobe, poštovati različitosti jer nisu bitne naše razlike, već je bitno kakvi smo ljudi! (Ema Gospočić)

Zajednički život proizlazi iz prijateljstva i poštovanja prema drugim ljudima. Svi smo slični, svi smo različiti, ali trebamo biti humani jedni prema drugima kako bismo svijet učinili plemenitijim mjestom za sve ljude! (Barbara Knezić)

Događanja

Sjećanje na Školu stvaralaštva „Novigradsko proljeće“

Keramičarska radionica

U nedjelju 11. travnja 2021. upoznali smo se sa Školom stvaralaštva „Novigradsko proljeće“. Prvi je radni dan bio u ponedjeljak 12. travnja.

Ulaskom preko poveznice za Zoom u 9.00 sati započelo je naše druženje i upoznavanje s ostalim sudionicima u radionicama.

Moj mentor Boris Roce upoznao nas je s načinom rada u keramičarskoj radionici i poslao nam raspored koji je bio predviđen za našu radionicu toga tjedna.

Tema ovogodišnjega Novigradskog proljeća bila je voda, pa nam je prvi zadatak bio navesti što više asocijacija vezanih uz vodu i sve što vodi pripada.

Nakon toga trebali smo na papir skicirati i vizualizirati naše ideje koje smo naveli kao asocijaciju.

Malu pauzu za doručak imali smo u 10:30 do 11:00 te smo nastavili s programom.

Povratkom u radionice započeli smo s radom i modeliranjem gline. Završetak prvog dijela radionice bio je u 12:00.

Povratak u radionice bio je u 16:00 pa sve do 18:00.

Također, mogli smo prisustvovati večernjem programu koji je trajao od 20:00 do 21:00.

Tim tempom radionice su funkcionirale svaki dan.

Svoje smo uratke mentoru slali preko aplikacije Seesaw Class.

U petak 16. travnja pozdravili smo se na zadnjoj zajedničkoj radionici.

U subotu u 10.00 sati bila je završna prezentacija i zatvaranje Škole.

                                                                                              Magdalena Pišković, 8.b

Filmska radionica

„Novigradsko proljeće“ ove se godine održavalo online. Trajalo je u razdoblju od 12. do 16. travnja. Imali smo mnogo ponuđenih radionica: literarna, scenska, filmska, radijska, televizijska, skladateljska, plesna, keramičarska, lutkarska radionica, radionica digitalne ilustracije, fotoradionica, slikarsko-scenska radionica, radionica slikarstva, radionica cirkuskih vještina, radionica pjevanja, aranžiranja i glazbene produkcije, radionica scenske glazbe, radionica novina na internetu te izrada slikovnice.

Ja sam se prijavila i bila odabrana za filmsku radionicu. Svaka radionica se održavala preko aplikacije Zoom od 9.00 do 12.00 sati, nakon toga slijedila je pauza te smo nastavljali od 16.00 do 18.00. Nakon toga, održavao se večernji program od 20.00 do 21.00.

Prvi dan od 9.00 do 12.00 h smo se predstavljali jedni drugima te upoznali našu mentoricu Sandru Bastašić. Nakon upoznavanja, mentorica nam je objasnila kako i što ćemo raditi. Tema ove godine je bila voda. Naš je zadatak bio odabrati pjesmu, snimiti puno kratkih video uradaka iz naše okoline i vode u raznim oblicima te ih probati montirati.  Nakon upoznavanja i objašnjavanja teme i načina rada, odabrali smo pjesmu i gledali razne primjere montaže.

Drugi smo se dan još bavili primjerima video uradaka za montažu koje smo sami pronalazili, a nakon toga nas je mentorica podijelila u dvije grupe. U svakoj su bila tri učenika i jedna hospitantica. Nakon toga smo se međusobno u grupama dogovarali što ćemo i kako ćemo sve napraviti.

Treći dan nam je mentorica pokazala besplatnu aplikaciju za montažu i kako se njome koristi. Nakon toga je svaka grupa nasamo imala Zoom sastanak s mentoricom kako bi pokazali što su napravili, a mentorica nam je davala upute treba li što popraviti.

Četvrti i pet dan smo završavali sa snimanjem kratkih video uradaka i montažom. Završnom montažom se na kraju bavilo samo troje polaznika iz cijele radionice.

Šestoga dana u 10.00 h imali smo završnu prezentaciju na kojoj smo mogli vidjeti sve uratke svih radionica (uključujući i našu).

Svake večeri, od 13. do 16. travnja, imali smo večernji program u kojemu su se održavali razni kvizovi, natjecateljske igre, pokazivale se prezentacije te, oni koji su htjeli, mogli su pokazivati svoje talente.

Novigradsko proljeće za mene je bilo vrlo interesantno, zabavno, poučno, kreativno i inovativno iskustvo. Mislim da bi bilo još i bolje da smo zaista mogli biti u Novigradu i sve to doživjeti uživo, smatram da bismo tako i sklopili više novih prijateljstava, ali ne žalim se jer je i ovo bilo jedno posebno iskustvo.

Preporučila bih svima da se prijave i sudjeluju, da se okušaju u nekoj od navedenih radionica jer se kroz rad i zabavu zaista mogu naučiti lijepe i nove stvari te doživjeti jedno prekrasno iskustvo za pamćenje.

                                                                                                Ema Fišter, 8.b

Scenska radionica

Ove se godine Novigradsko proljeće odvijalo online zbog svima nam poznate pandemije. Sudjelovala sam u skupini Scenska 1 i moj mentor bio je Mario Kovač.

Novigradsko proljeće trajalo je od 11.4 do 16.4. ove godine.

U nedjelju  navečer u 19.00 h održalo se svečano otvorenje Škole stvaralaštva i jako mi se svidjelo.

Od ponedjeljka do petka imali smo svaki dan radionice. Jutarnje radionice bile su od 9.00 do 12.00 sati, a popodnevne su bile od 16.00 do 18.00 sati.

U ponedjeljak ujutro imali smo upoznavanje i napravili smo nekoliko zanimljivih dramskih igara. Prva tri dana bismo nakon odrađene radionice dobili neku malenu zadaću. Mislim kako sad svima zvuči pomalo čudno da imamo neku zadaću na radionicama, ali svaka zadaća, koju smo dobili, bila je jako zanimljiva i bilo mi je zabavno odrađivati ih. Bilo mi je zanimljivo raditi zadaće, zato što nisu bile kao obične školske zadaće.

Sjećam se jedne jako zanimljive i pomalo smiješne zadaće. Jedan dan u pauzi, koju smo imale, morale smo osmisliti kratak monolog, a tema monologa nam je bila prekid s dečkom!

Svaku večer bismo nakon radionica imali večernji program.

Jednu večer imali smo talent show. Bilo je vrlo zanimljivo gledati talente koje su učenici predstavljali. 

Dva dana prije završetka Novigradskog proljeća na radionicama smo uvježbavale recitiranje pjesama, zato što smo snimale video za zatvaranje Škole stvaralaštva.

Tema cijelog projekta je bila voda pa su i pjesme koje smo recitirale bile na temu vode. Iako se sve to odvijalo online, ja sam se odlično zabavila, upoznala sam nove ljude, djevojke s kojima sam bila u radionici bile su izvrsne, mentor je bio simpatičan i pristupačan, sve u svemu bilo je odlično i vrlo rado bih sve opet ponovila!

                                                                                Lorena Moštak, 8.b

Događanja

Melitino proljeće

Literarno – likovni natječaj u organizaciji Osnovne škole Oroslavje

U spomen na svoju prerano preminulu kolegicu, učiteljicu razredne nastave Melitu Peternel, Osnovna škola Oroslavje je organizirala natječaj Melitino proljeće. Učenici 2.b razreda naše škole poslali su svoje likovne radove.

Prosudbena komisija odlučila je da zahvalnice za svoj rad dobivaju:

Ema Jagarčec, Rafael Kontnet, Ivana Sitar  i Lorena Pišković.

Čestitamo svim učenicima na sudjelovanju!

Događanja

Poštovani roditelji budućih prvašića,
pozivamo vas na roditeljski sastanak koji će se održati u četvrtak 24. lipnja 2021. u 18 sati u prostoru Zelene školice iza školske zgrade.

 Molimo roditelje da se odazovu na sastanak na kojem će dobiti sve potrebne informacije u vezi polaska djece u prvi razred sljedeće školske godine (ovaj sastanak planiran je samo za roditelje pa nije potrebno dovoditi i djecu)!                                                                                 

vaše učiteljice

Događanja

Petrica Pričalica se raspričala u 3.a razredu

Školski projekt za poticanje čitanja „Svaki tjedan podnaslov jedan“ završio je u 3.a razredu u srijedu 16. lipnja malom proslavom u zelenoj učionici iza škole. Cijelo drugo polugodište učenici 3.a su dolazili sa svojom učiteljicom Jasminkom Repar u knjižnicu, a knjižničarka im je u nastavcima čitala knjigu Sanje Polak Petrica Pričalica.

Pri odabiru knjige za čitanje vodili smo se činjenicom da je sama spisateljica, kad je gostovala u našoj školi, izdvojila ovu knjigu kao najdražu. Učenici su rado slušali roman u nastavcima, često su se prisjetili nekih sličnih doživljaja, a neke dogodovštine iz svoga školovanja ispričale su im učiteljica i knjižničarka. Budući da je učiteljica morala otići na bolovanje, projekt su završili učenici i knjižničarka sami, a učiteljica je dobila zadaću pročitati zadnja poglavlja.

Neki učenici su se posebno potrudili i nacrtali scene iz knjige, a knjižničarka je radove složila na pano u medijateci.

Zadnjeg tjedna nastave bilo nam je lijepo vrijeme tako da smo završnicu mogli održati u našoj zelenoj učionici iza škole. Učiteljica je učenike nagradila zgodnim priznanjima, a Petrica Pričalica u liku knjižničarke je obećala da će i druge školske godine doći, čitati i pričati…

Događanja

Eko-fotka 2021.

Naši učenici Multimedijske skupine i ove su godine sudjelovali na natječaju Eko-fotka za najbolju učeničku ekološku fotografiju.

Na natječaj se odazvalo 58 škola poslavši  sveukupno 1119 fotografija.
Učenici su se fotografijama mogli prijaviti na dvije ponuđene teme: A) Zeleni se, zeleni…; B) Ovo nanosi bol našoj majci Prirodi (svi čovjekovi postupci koji nisu u skladu s održivim razvojem i prirodnom ravnotežom). Svrha natječaja bila je poticanje i razvijanje ljubavi za prirodne ljepote zavičaja, razvijanje kritičkog mišljenja prema tendencijama koje narušavaju prirodnu ravnotežu te osvješćivanje potrebe da je svaki pojedinac dužan živjeti i djelovati u suglasju s prirodom.

Fotografije naših učenika: Eve Sinković (7. c) (tema A) i Petra Žukine (7. c) (tema B) odabrane su za izložbu, a Eva Sinković je za svoju fotografiju dobila i pohvalu.

Čestitamo učenicima na uspjehu!

Na sljedećim poveznicama možete pogledati sve fotografije koje su odabrane za izložbu:

Odabrane fotografije Teme A možete pogledati na:

https://photos.google.com/share/AF1QipNNrTJcElz58c_CkRiQX8IvRseky-qgmefPdaTnCx1O2TJ-i_jMFyqUiWld_oz9jQ?key=SWFsX3FQbDRxQWw3OU9hRGRBT250M3p1ZWNIVGJR

Odabrane fotografije Teme B možete pogledati na:

https://photos.google.com/share/AF1QipOzFUbpbVprDFznlkIdkNEA29ZnP_TGno8nPrwmg1mF3Yc36PsSFyy9rrGgjhkdXA?key=VjRRbDVKRS12R1VZZ2dHTzdiVUw5Q2ZiYUZWWWln

„Zeleni se, zeleni… najšira je moguća tema natječaja za ekološku fotografiju jer zelena je boja prirode, ona je sinonim za prirodu i prirodno i daje najveći mogući izbor motiva. Zeleno simbolizira prirodno, ekološko, čisto i očuvano u djevičanskom obliku. Prema psihologiji boja simbolizira rast, harmoniju, ravnotežu, mir, svježinu, obnovu, nadu i plodnost, sve proizašlo iz bujnosti zelenila.

Zelena djeluje smirujuće na ljude. Ona ima ljekovitu moć. Poznata je kao najmirnija boja ljudskom oku i čak može poboljšati vid. Naš poznati skladatelj Alfi Kabiljo, majstor nota i tonova, velik glazbeni umjetnik, koji po vokaciji stvarajući glazbu usrećuje ljude, sam sreću pronalazi u zelenama. Izjavio je da putem na posao prolazi kroz park i tamo vidi tisuće nijansi zelene koje na njega imaju snažan blagotvorni učinak. Isto možemo reći i za bogatstvo fotografija pristiglih na natječaj.

Sudionici su se mogli poigrati bogatstvom nijansi zelene. (…) Učenici su izašli van, promatrali prirodu i bilježili zanimljive prizore koji gledatelju pružaju smiraj i opuštanje. Širina teme donijela je brojnost, raznolikost i kreativnost fotografija pristiglih na natječaj. (…)

Promatrajući fotografije pristigle na temu B rastužuje činjenica da u prirodi, šumi, jarku, još uvijek, i nakon više desetljeća ekološkog djelovanja i osvješćivanja nailazimo na odbačene gomile smeća. Pod djelovanjem podrazumijevam napore i novčana ulaganja lokalnih zajednica u zbrinjavanje otpada. Mnoga su divlja odlagališta zbrinuta, postavljeni su zeleni otoci i uređena odlagališta. Unatoč tome ljudi i dalje svoj ne-red bezobzirno istrpavaju bilo gdje. Vrijedni su fotografi to zabilježili. Premda bismo već svi od djece do odraslih trebali biti educirani kamo se odlažu pojedine vrste otpada i ta su mjesta svima dostupna, još uvijek ono što se može reciklirati, poput plastike i metala, završava nonšalantno odbačeno u netaknut krajolik koji bi inače svakom bio ugodan i privlačan za boravak. Tako su naši učenici nerijetko u potrazi za savršenim kadrovima zelenila, nabasali na nemile prizore plastike i glomaznog otpada. Misli globalno, djeluj lokalno!“  (Lidija Levačić Mesarov, prof., članica Prosudbenog povjerenstva za natječaj Eko-fotka)

Događanja

Radionica Mladih povjesničara – 2. dio

Nakon što smo zbog kiše morali odgoditi drugi dio radionice „Arheologije zajednice – stari grad Donja Stubica“, u petak 12. lipnja konačno smo uspjeli posjetiti naš stari grad. Premda smo zbog pljuska morali skratiti vrijeme istraživanja, uspjeli smo mnogo toga naučiti.

Arheologinja Ivana Škiljan pokazala nam je kako se pristupa istraživanju arheološkog lokaliteta, kako se na pravilan način traže nalazi, ali i kako se oni moraju označiti i zabilježiti. Za svaki fragment mora se znati točno mjesto gdje je on pronađen. Također, kopati treba vrlo oprezno kako se nalazi ne bi uništili, ali i kako bismo bili sigurni da smo pronašli sve što se na tome mjestu nalazi.

Tako smo se i mi okušali u ulozi mladih arheologa, a „ulov“ nam je bio poprilično uspješan. Arheologinja nam je objasnila da ćemo kopati na mjestu gdje je u nekom trenutku došlo do požara te smo uz dijelove ugljena pronašli i komade keramike, pečnjaka, opeke, kosti, dio stakla i jedan poseban nalaz iz neolitika zbog kojeg smo naučili i da je neki oblik života na ovome području postojao još u prapovijesti!

Mladi povjesničari

Događanja

Detektivi Tiko i Piko u Stubici:

završetak projekta Naša mala knjižnica u 2.b razredu

U četvrtak 10. lipnja u zelenoj učionici iza škole održala se mala proslava završnice projekta za poticanje čitanja koji je školska knjižničarka organizirala u suradnji s izdavačkom kućom Ibis grafika.

Evo popisa knjiga koje je knjižničarka naglas čitala u nastavcima tijekom drugoga polugodišta ove školske godine:

  • Kestutis Kasparavičius: Drhturavi vitez
  • Susanna Mattiangeli: Tko je Antonio?
  • Aino Havukainen, Sami Toivonen: Tiko i Piko
  • Ida Mlakar Črnič: U blizini živi djevojčica
  • Tamara Bakran: Rosica i fazan
  • Nada Horvat: Slučajevi Detektiva Macana

Po završetku čitanja učenici su glasali o knjizi koja im se najviše dopala.

Učenici drugog b razreda odlučili su se za slikovnicu Tiko i Piko.

Radi se o dva detektiva koji otkrivaju čudnovate slučajeve nestanka za koje je odgovoran lik po imenu Prepolovitelj.

Učiteljica 2.b razreda Snježana Štefek Borovčak je za završnicu smislila originalan zadatak. Kako su iz Prirode i društva upravo završavali nastavne sadržaje o našem gradu, učenici su u nekoliko rečenica trebali ispričati kako detektivi Tiko i Piko rješavaju neki detektivski zadatak vezan uz bilo koju lokaciju, ustanovu ili naselje u Stubici.

Na samoj završnici svaki je učenik uz pomoć lutki koje su predstavljale Tika i Pika odigrao pravu mini lutkarsku predstavu.

Nije bilo lako istovremeno čitati ili govoriti tekst i pomicati lutku na štapu, ali učenici su bili uspješni, neki čak vrlo uspješni.

Čuli smo kako u Stubici nestaje novac iz banke, nestaje vlak, mačići, kolači, odjeća iz dućana, žice na gitari… Sve zamršene slučajeve Tiko i Piko su uspješno riješili.  

Na završnici projekta su učenici i učiteljica dobili zahvalnice.

Organizirali smo glasanje za najbolje izvedenu predstavu i dvije najuspješnije učenice dobile su nagradu:  knjige koje je osigurala naša školska knjižnica.

Na kraju smo se dogovorili da ćemo i iduće školske godine provesti neki projekt za poticanje čitanja. O čemu se radi, znaju Tiko i Piko.

I dok smo se mi tako zabavljali, zamislite ovaj bezobrazluk: pojavio se Prepolovitelj i ukrao Tikov šešir. Tiko je bio obezglavljen bez šešira. Cijeli je razred uz pomoć učiteljice morao riješiti tajnu nestanka šešira. Uspostavilo se da je Prepolovitelj bio skriven u liku knjižničarke koja je kriomice šešir odnijela u knjižnicu dok su učenici bili zabavljeni predstavom. Tako je cijeli projekt počeo i završio u knjižnici.

Događanja

Tko je kriv za sve?  

Školski projekt za poticanje čitanja „Svaki tjedan podnaslov jedan“ završio je u 3.c razredu u srijedu 2. lipnja malom proslavom u knjižnici.

Kroz cijelo drugo polugodište učenici 3.c  razreda dolazili su sa svojom učiteljicom Ksenijom Sović u knjižnicu gdje im je knjižničarka čitala u nastavcima knjigu Zorana Pongrašića Mama je kriva za sve.

Učenicima je bilo zanimljivo slušati roman u nastavcima, a ponekad i naporno. Bez obzira kako to prihvaćali, svi su se spremno odazvali pozivu na završni zadatak.

Naime, svaki učenik je trebao nacrtati prijedlog za korice knjige. Bilo je zanimljivih rješenja, sami učenici su odlučili koji će radovi ići na pano u medijateci.

Učiteljica je učenike nagradila zgodnim priznanjima, a knjižničarka straničnicima.

I sad ono najvažnije pitanje: „Je li mama stvarno kriva za sve?“

Pisac knjige nije odgovorio na to pitanje, ali mi vjerujemo kako mama i nije kriva baš za sve!

Događanja

Upisi u prvi razred srednje škole

Cijenjeni roditelji, dragi učenici!

U prilogu se nalaze sve nove informacije o ovogodišnjim upisima u srednju školu.Bude li potrebno, za sve nedoumice slobodno se obratite razrednicima osmih razreda ili pedagoginji Martini Dolčić! 

Pratite vijesti na mrežnoj stranici naše škole te platformi Yammer!

Samo hrabro!Vidimo se!

Događanja

Kad mali predlože, veliki se slože – svijet se na bolje mijenjati može

Učenici 2.b razreda OŠ Donja Stubica iz Donje Stubice željeli su pomoći jednom razredu s potresom pogođenoga područja.

U ostvarivanju svoje ideje dobili su punu podršku škole, svoje učiteljice Snježane Štefek – Borovačak te roditelja.

Cijeli projekt nazvan je Kad mali predlože, veliki se slože – svijet se na bolje mijenjati može.

Cijela priča počela je odabirom škole, njihova želja je bila da to bude neka mala škola, a izbor je pao na Područnu školu Mošćenica koja pripada Osnovnoj školi Dragutina Tadijanovića  iz Petrinje.

Na mrežnoj stranici škole našli smo ime gospođe Željke Pavlin, učiteljice koja radi u toj školi, nazvali je i uspostavili kontakt. Upoznali smo nju i njezin razred online, kao i oni nas. Naše prijateljevanje krenulo je od samoga potresa: družili smo se, pisali jedni drugima, razgovarali…

Njihova je škola u potresu jako oštećena te su se u nju vratili tek nakon proljetnih praznika. Tada je došlo vrijeme da se krene u akciju, a to su djeca iz 2.b jedva dočekala. U druženju s novim prijateljima saznali smo da vole Likovnu kulturu pa je naša akcija krenula u tom smjeru. Roditelji su prikupili određena materijalna sredstva, nabavljene su različite bojice, papiri, a ostalo je novčanih sredstava i za slatkiše. Kada su u trgovinama čuli o čemu se radi, svaka se trgovina uključila još i svojom donacijom. Uspjeli smo povoljnije nabaviti sve što nam je trebalo i što smo im htjeli pokloniti.

Radi se o prodavaonici Tim papir j.d.o.o. iz Zaboka te trgovačkom lancu Trgovine Strahinjčica.

Udruženje obrtnika Stubica pridružilo se akciji donacijom hrane i higijenskih potrepština za školsku kuhinju.

Dobili smo podršku i Turističke zajednice područja Gornja i Donja Stubica.

Učenici su motivima grada Donja Stubica oslikali devet kutija u kojima su bili pokloni za svakog učenika.

U petak 21. svibnja osvanuo je sunčan i topao dan pa se poslije nastave krenulo na put.

Učenici nisu mogli putovati s obzirom na važeće epidemiološke mjere, stoga su, uz srdačne pozdrave, ispratili pojedine roditelje koji su se mogli priključiti: Ivanu Ivanić, Renatu Mirt i Mirjanu Mlinarić uz Draganu Moštak, tajnicu Udruženja obrtnika,  Danijela Ivanića koji  je bio predstavnik roditelja i Udruženja te učiteljicu Snježanu Štefek –  Borovčak.

Susret s učiteljicom, učenicima i ravnateljem Područne škole Mošćenica bio je jako dirljiv, topao, razigran, veseo i prepun pozitivnih emocija! Učenici su pripremili prigodan program, a naučili su naš poznati pozdrav: „Buuuunaaa  traaaajeee!“

Želja nam je da se tijekom iduće školske godine sretnemo na nekom  izletu jer svi vjerujemo u bolja vremena, zato smo i našu cijelu priču nazvali Kad mali predlože, veliki se slože – svijet se na bolje mijenjati može!

Događanja

Radionica: Stari grad Donja Stubica

Dana 14. svibnja 2021. godine bili smo na radionici – Stari grad Donja Stubica. Na radionicu je išla grupa Mladih povjesničara 6.b razreda s učiteljicom  povijesti Valentinom Krušelj. Radionicu je vodila arheologinja Ivana Škiljan. Radionica se trebala održati na samome Starom gradu, ali se zbog kišnoga vremena održala u Domu kulture.

Arheologinja Ivana Škiljan prvo je prezentirala o arheologiji, a kasnije i o samome Starom gradu te svemu što su pronašli na njemu. Objasnila je kako se treba kopati na arheološkim nalazištima i kako se dalje postupa sa stvarima koje se pronađu. Arheologinja nam je pokazala replike sunčevoga sata te objasnila kako se on koristio.

U sklopu radionice arheologinja Ivana Škiljan nam je priredila komadiće keramike u pijesku koje smo morali pronaći s arheološkim alatom. Kada smo našli sve dijelove, trebali smo ih složiti i zalijepiti. Kroz tu zabavnu aktivnost arheologinja nam je htjela pokazati kako oni postupaju sa stvarima koje pronađu na arheološkim nalazištima te koliko se vremena treba odvojiti za spajanje, lijepljenje te nadograđivanje predmeta kako bi se oni mogli izložiti u muzeju. Kiara Hren je odradila intervju s arheologinjom, a pitanja su bila o povijesti Staroga grada.

 Iako je bilo kišno vrijeme, svi smo se lijepo zabavili te se radujemo sljedećem posjetu. Nadamo se da će za sljedeći susret vrijeme biti sunčano te ćemo moći ići do samoga Starog grada.

                                                                                    Tea Bivol i Petra Štefek, 6.b

e-spomenice

copyright

© 2016.-2020.
Dopušteno je stavljati poveznice prema ovoj stranici ili koristiti isječak teksta koji služi kao poveznica prema njoj. Prenošenje sadržaja u cjelosti zabranjeno je bez pismenog dopuštenja autora teksta ili slike.

Prijavi se na:

e-dnevnik za učenike

Pratite nas na:

Google Photos albumi