Izvanučionička nastava

Park prirode Medvednica

Učenici trećeg razreda su u srijedu 1.10. 2025. posjetili Park prirode Medvednica. 

Planinarski dom Grafičar bio je im je prvi cilj. Tamo su podijeljeni u skupine sudjelovali u edukativnoj radionici Orijentacija koja je imala zadatak osposobiti učenike za samostalno snalaženje u prostoru, određivanja strana svijeta i smjera kretanja pomoću kompasa.

Učenici su već stečeno znanje pokazali snalazeći se na karti i vješto se koristeći kompasom. Prepoznali su snalaženje u prirodi pomoću godova, mravinjaka, mahovine i hrapave strane kore drveta.

Uočili su koja su ponašanja dozvoljena u šumi.

Pokazali su se čuvarima prirode jer su u potpunosti shvatili ekološke poruke.

Edukacija je i senzibilizacija učenika o očuvanju iznimnih prirodnih i povijesnih vrijednosti.

Slijedio je posjet rudniku Zrinski. Uz stručno vodstvo upoznali su se s rudarenjem u srednjem vijeku kao i detaljima iz života rudara, kako se tražila ruda i koje su alate koristili.

Stavivši zaštitne kacige spustili su se u rudnik slušajući zvukove, glasove rudara. Upoznali su na koje opasnosti su rudari svakodnevno nailazili i kakav je bio njihov život.

Nakon igre u okolici planinarskog doma i uživanju u sunčanom danu vratili su se kući puni novih spoznaja i znanja.

Događanja

Vlak za KIKI – međunarodni festival dječjeg filma

U ponedjeljak 29. rujna učenici razredne nastave naše škole nestrpljivo su u jutarnjim satima na željezničkoj postaji u Donjoj Stubici čekali vlak koji će ih odvesti u Zabok na 14. KIKI – međunarodni festival dječjeg filma.

Učenici su gledali program KIKI 2 koji sadrži animirane i igrane filmove za djecu: Leptir, Moj tata vozi ferarri, Kapibare, Boliče i Nema mjesta.

Svi filmovi bili su izuzetno zanimljivi, poučni i kratki. Nakon svakog filma dvoranom se prolomio pljesak.

Po završetku projekcije razgovarali su s filmskim kritičarom, koji ih je uputio kako izrazom lica pokazati osjećaje, mimikom i gestama izraziti određene radnje te zvukovima oponašati životinje. Učenici su se uživjeli u svoje uloge!

Na kraju su glasali za najbolji film po njihovom izboru. Najveći broj glasova dobio je film Kapibara koji govori o zanimljivim životinjama, njihovom suživotu te čovjeku koji se pojavi i uništava prirodu. Svidjela im se priča o međusobnom pomaganju i ponašanju životinja, a kritički su se osvrnuli na ponašanje čovjeka.

U poslijepodnevnim satima KIKI festival posjetili su učenici predmetne nastave. Gledali su sljedeće filmove: Marie, Teniski kamp Bay Creek, Pozdrav ljetu, Legenda o kolibriću i Burul.

Kao i svake godine KIKI žiri čine djeca koja su prethodno prošla edukativne filmske programe, a prije svega radionicu Kako gledati film. Ovogodišnji žiri u svom je sastavu imao dvije učenice naše škole, a to su Aleksandra Maček i Paula Horvat.

Vidimo se na 15. KIKI – festivalu dječjeg filma iduće godine!

Događanja

Europski dan jezika

2025: Jezici otvaraju srca i umove!

Diljem Europe, 700 milijuna Europljana zastupanih u Vijeću Europe s 46 država članica, potiču se na učenje što više jezika, u svakoj životnoj dobi, u školi i izvan nje. Budući da je jezična raznolikost alat za postizanje većeg međukulturnog razumijevanja i ključni čimbenik bogate kulturne baštine našeg kontinenta, Vijeće Europe promiče višejezičnost u cijeloj Europi.

Na inicijativu Vijeća Europe, Europski dan jezika obilježava se 26. rujna, još od 2001. u suradnji s Europskom komisijom.

U petak 26. rujna 2025. godine na Filozofskom fakultetu u Zagrebu održao se Festival jezika u sklopu Europskog dana jezika.

Sudjelovale su učenice osmih razreda: Maja Merlin, Laura Mohač, Lukrecija Horvat, Alegra Hižak i Paula Horvat.

U pratnji su bile učiteljice Natalija Salijević i Lidija Muić.

Festival je nudio brojne radionice, a one su ih birale prema privlačnosti tema.

Svaka radionica, koja je slijedila, bila je bolja nego prethodna.

Učenice dodatne nastave engleskog jezika prisustvovale su i jezičnom escape roomu.

Upravo ta radionica bila im je najdraža! Timskim radom bilo je potrebno pronaći ključno rješenje kako bi mogle „izaći iz nevolje”.

Učenice dodatne nastave njemačkog jezika bile su na četiri radionice, a najviše im se svidjela radionica pod nazivom Falsche Freunde u kojoj su imale kviz o riječima koje se koriste u više jezika.

Učenice su bile oduševljene ovim danom koji je svima pružio nova saznanja o važnosti jezika te se zadovoljne vlakom vratile u Donju Stubicu!

Događanja

Stubički sajam sporta i Hrvatski olimpijski dan

U srijedu 10. rujna održan je Stubički sajam sporta i obilježen Hrvatski olimpijski dan.

Stubički sajam sporta i ove je je godine okupio brojne sportske udruge s područja našeg grada. Još jednom su sportske udruge ušle u školske klupe te su u gradskoj sportskoj dvorani demonstrirale učenicima naše škole čime se bave. Usput su pozvali buduće mlade članove da im se priključe.

Također smo obilježili i Hrvatski olimpijski dan nošenjem bijelih majica.

Učenici su imali priliku igrati stolni tenis, badminton, mali nogomet i floorball. Probali su stavove u streljaštvu te držali u rukama sportsko oružje (bez metaka). Probali su i nekoliko vježbi u savate boksu.

Po prvi puta priključile su nam se i Stubičke mažoretkinje. Podijeljeni su promotivni materijali, a atmosfera je bila, kao i dosadašnjih godina, na vrhuncu. U sve to bili su uključeni i naši učenici demonstratori koji su već članovi pojedinih sportskih udruga.

Uz takvu suradnju sportske zajednice i škole možemo očekivati vrijedne sportske rezultate kojima svjedočimo iz godine u godinu.

Događanja

Prvi dan nastave – povratak u školu

Nakon dugog i vrućeg ljeta stiglo je vrijeme povratka u školske klupe.

Iako su svi učenici bili uzbuđeni zbog povratka u školu i susreta sa svojim prijateljima, najviše se uzbuđenja vidjelo na licima naših prvašića.

U 11.00 sati mališane i njihove roditelje u maloj sportskoj dvorani srdačno je pozdravila ravnateljica škole. Slijedio je kratak program koji su pripremili učenici naše škole. Nakon programa dobrodošlice učenici 1. a razreda, zajedno sa svojim roditeljima i novom razrednicom, uputili su se u svoju učionicu, a učenici su 1. b razreda sa svojim roditeljima i razrednicom ostali u maloj dvorani.

Prvi su dan učenike dočekali kompleti udžbenika koje je financiralo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih te radne bilježnice s dodatnim materijalima koje je osigurala Krapinsko-zagorska županija i Grad Donja Stubica.

Cijeli dan protekao je u radu, igri i druženju.

Dobrodošlica prvašićima organizirana je i u Područnoj školi Vučak.

Svim učenicima, roditeljima, učiteljicama i učiteljima želimo puno novih izazova, uspjeha i zadovoljstva u novoj 2025./2026. školskoj godini!

Veselimo se zajedničkoj suradnji!

Obavijest

Dragi učenici,

u prilogu se nalazi raspored sati za ponedjeljak 8. rujna (predmetna nastava).

Učenici će prvi sat biti sa svojim razrednicima te će dobiti sve obavijesti vezane uz udžbenike i raspored sati.

Učenici 5. razreda u školu ulaze s ostalim učenicima i čekaju svoje nove razrednice na našem Trgu veselja. Tamo će razrednice pročitati popise učenika prema odjelu te će s njima otići u učionice na prvi Sat razrednika.

Želimo svima sretan i veseo početak nove školske godine!

Vidimo se!

Obavijest

Dragi učenici, cijenjeni roditelji!

Bliži nam se početak nove školske godine! Vjerujemo da su u tijeku posljednje pripreme za ponovni ili prvi dolazak u školu i da se svi veselite novom druženju sa svojim prijateljima!

U nastavku se nalaze potrebne informacije koje će olakšati njezin početak!

Nastava počinje u ponedjeljak 8. rujna 2025. godine.

Svi učenici viših razreda nastavu će, kao i uvijek, pohađati stalno u prijepodnevnoj smjeni, a učenici nižih razreda će smjene izmjenjivati.

Prvi tjedan učenici A smjene imat će nastavu prije podne, a učenici B smjene poslije podne.

Kao i do sada, nastava prije podne započinje u 8.15 sati, a poslije podne u 13.35 sati (Raspored zvona je u prilogu).

Za učenike putnike Red vožnje školskog autobusa je u prilogu.

Školska kuhinja radi od prvoga nastavnog dana, a u prilogu je i Jelovnik za mjesec rujan.

Raspored sati je u izradi, tako da će za ponedjeljak 8. rujna raspored sati biti objavljen krajem ovog tjedna, a raspored sati za ostale dane učenici će dobiti od svojih razrednika.

Prijem učenika 1. razreda u matičnoj školi bit će u ponedjeljak u 11.00 sati u maloj sportskoj dvorani, a nakon toga će ići u svoje učionice u kojima će dobiti sve potrebne informacije i preuzeti udžbenike te radne bilježnice. U školskoj kuhinji bit će im poslužen obrok.

U Područnoj školi Vučak, učenici 1., 3. i 4. razreda prvi dan na nastavu dolaze u 8.00 sati, a učenici 2. razreda u 8.45 sati.

Udžbenici i ostali materijali sve učenike će dočekati na školskim klupama pa preporučamo da sa sobom ponesu školske torbe, ruksake ili vrećice.

Podsjećamo da su za ulazak u školu prema Kućnom redu obavezno potrebne papuče u kojima učenici borave za vrijeme nastave u školskom prostoru, stoga molimo da se svi pridržavaju tih pravila.

Neka nam ova školska godina bude uspješna, puna novih izazova, kreativna i zanimljiva od samog početka!

Sretno svima i vidimo se uskoro!

Prilozi:

Osvrt

Na kraju još jedne školske godine…

Praznici su. Ljeto obasjano suncem, odmor i igra! Možda je sada najbolji trenutak da se prisjetimo Dana škole i 180. obljetnice koju smo tada proslavili! Lijepa sjećanja i uspomene neka nam budu poticaj za nove uspjehe jer naša nas škola očekuje i zove!

Ove smo školske godine, zapravo, obilježili tri obljetnice, a to su 180 godina postojanja naše škole, 25 godina Male Kajkaviane i 35 godina postojanja Etnografske grupe Škrinjica.

Prilika je to za pogled u prošlost, kao i u budućnost, jer ova 180. jubilarna godina postojanja naše škole proslava je rada, stvaranja i kreativnosti.

Iz povijesti naše škole

Početci pučke škole u Donjoj Stubici sežu u davnu 1845. kad se počela graditi školska zgrada na zemljištu koje je kupljeno od grofova Oršić. Školska zgrada bila je prizemnica i nalazila se na mjestu današnje stambene dvokatnice kraj zgrade obitelji Feller. Nije bila idealna za održavanje nastave, jer je bila niska i vlažna, a imala je samo jednu prostoriju za nastavu.

Gradnja nove školske zgrade započela je 1887. godine i nalazi se u središtu Donje Stubice.

Kako je broj učenika bio u porastu, pripreme za izgradnju današnje školske zgrade započele su 1952., a već sljedeće godine položeni su temelji.

Nastava u današnjoj školskoj zgradi započela je  1957.kad su u školu preseljeni viši razredi u šest dovršenih učionica.

Nova školska zgrada u potpunosti je dovršena školske godine 1964./1965., nakon 12 godina izgradnje, što je bilo nužno s obzirom da je bilo školskih godina i s gotovo tisuću učenika.

Godine 1985. započela je rekonstrukcija postojeće školske zgrade koja je dovršena  školske godine 1990./1991.

Područna škola Lepa Ves izgrađena je 1911., koja je danas, nažalost, privremeno zatvorena, a Područna škola Vučak je 1967. pripojena OŠ Donja Stubica.

Danas je naša škola ustanova u kojoj djeca i mladi rastu, uče živjeti, usvajaju kvalitete odraslih i zrelih ljudi koji hrabro i odgovorno idu ususret životnim   izazovima. Naši prioriteti u razvojnome planu konstantno su usmjereni na poboljšanje uvjeta rada u školi – osuvremenjivanju nastave modernom tehnologijom, s učenikom u središtu pozornosti.

Nastavi čitati

Događanja

Naši učenici na županovom prijmu

I ove godine, sad već tradicionalno, 4. srpnja održan je županov prijem učenika i mentora osnovnih i srednjih škola Krapinsko-zagorske županije koji su na državnim natjecanjima osvojili jedno od prva tri mjesta.

Kao što je već poznato, osvajanjem drugog mjesta na državnom natjecanju u stolnom tenisu, naši učenici su se našli u odabranom društvu pozvanih. Prijem je održan u Termama Tuhelj s početkom u 9.00 sati.

Naše je učenike predstavljao Aleksandro Horvatek koji je u ime cijele ekipe primio čestitke i prigodan poklon.

Čestitamo!

Obavijest

Podsjećamo sve učenike da će podjela svjedodžbi biti u utorak 1. srpnja:

RAZREDNA NASTAVA (1. – 4. razred)  u 8 sati,

PREDMETNA NASTAVA (5. – 8. razred) u 8.30 sati!

Vidimo se!

Događanja

Program osposobljavanja za upravljanje biciklom

U utorak 24. lipnja 2025. godine održan je biciklistički ispit u sklopu „Programa osposobljavanja za upravljanje biciklom“ u suradnji sa HAK-om. 

Ispitu je pristupilo  deset učenika petih razreda. Ispit se sastojao od teoretskog i praktičnog dijela, a provodile su ga ovlaštene osobe Hrvatskog autokluba.

Prolaz na teoretskom dijelu ostvarilo je troje učenika te su isti upućeni na polaganje praktičnog dijela ispita. Na praktičnom dijelu učenici su potvrdili svoja teoretska znanja te položili biciklistički ispit.

Vozačku dozvolu dobili su Luka Čmarec, Janko Petriško te Gabrijel Vagan.

Navedeni učenici od danas samostalno mogu sudjelovati u prometu kao vozači bicikala na siguran način.

Ovim putem pozivaju se ostali učenici na uključivanje u ovaj program kako bi što bolje zaštitili sebe i druge sudionike u prometu.

Događanja

KIKI filmske radionice

Učenice Multimedijske skupine sudjelovale su na KIKI zimskim i ljetnim radionicama.  

Učenice Sara Polanščak, Aleksandra Maček i  Paula Horvat  sudjelovale su na dvodnevnoj zimskoj radionici Kako gledati film pod vodstvom filmske kritičarke Višnje Pentić, začetnice edukativnog programa, jedne od najcjenjenijih filmskih kritičarki. Radionice su se održale 27. i 28. veljače u prostoru Regeneratora u Zaboku.Učenice su se upoznale s osnovnim alatima za osviješteno gledanje filma, za prepoznavanje filmskih izražajnih sredstava te su se, gledajući odabrane filmske primjere, bavile njihovom analizom i interpretacijom. Poseban je naglasak stavljen na razvijanje vještine argumentacije, odnosno na utemeljena i uvjerljiva izlaganja vlastitih vrijednosnih sudova, uz mogućnost da nova znanja uobliče u vlastite filmske kritike.

Budući da su im se zimske radionice svidjele prijavile su se i na ljetne radionice koje su se održale 16. i 17. lipnja. Dvodnevna radionica nosila je naziv Eksperimentalni zvuci, a vodio ju je suvremeni umjetnik Tin Dožić, poznat po radu na spoju zvuka, tehnologije i eksperimentalne umjetnosti. Kroz dinamičan i praktičan rad učenice su se upoznale se s osnovama eksperimentalne glazbe i istražile zvuk na nekonvencionalan način: izrađivale su ​​zemljane baterije, a tim su baterijama napajale jednostavne svjetlosne oscilatore kojima su se proizvodili eksperimentalni zvukovi. Cilj radionice bio je potaknuti kreativnost i slušanje kroz igru, manipulaciju zvukom i istraživanje novih načina izražavanja. Radionice su bile uspješne, a učenice oduševljene!

Događanja

Ki bi barem vrieme stale

Obilježavajući 180. godina života i rada naše škole 11. lipnja ove godine predstavljena je zbirka radova učenika članova Male Kajkavianekoja obilježava 25. obljetnicu postojanja te izvannastavne aktivnosti.

Zbirka je dobila ime prema naslovu pjesme jedne učenice: Ki bi barem vrieme stale.

Radi se o zborniku u kojem su najuspješniji radovi šezdesetak autora napisani na lokalnom idiomu. Poredani su po školskim godinama u kojima su nastali tako da se može pratiti razvojni put Male Kajkaviane.

Zbirka je nadopunjena likovnim radovima učenika i brojnim fotografijama članova Male Kajkaviane, snimljenim u raznim prigodama.

Voditeljica programa predstavljanja zbirke radova učiteljica Tatjana Benko pročitala je uvodno slovo ove zbirke koje je napisala poznata spisateljica Željka Horvat Vukelja.

O zbirci su govorili recenzenti prof. Vlasta Horvatić Gmaz i dr. sc. Mario Šimudvarac te urednica prof. Danica Leštek.

Publiku su posebno razveselile pjesme koje je čitala Magdalena Blagec, bivša članica Male Kajkaviane, a danas već studentica.

Projekt

Igračke pričaju priče

Vjerojatno bi u Hrvatskom zagorju bilo teško naći kuću ili dječju sobu u kojoj nema ni jedne tradicijske drvene igračke kakve se izrađuju u selima oko Marije Bistrice. Ta vrsta igračaka je izuzetno popularna, a istovremeno priznata od strane stručnjaka. Umijeće izrade tradicijskih dječjih igračaka s područja Hrvatskog zagorja je na Listi zaštićenih kulturnih dobara nematerijalne baštine u Registru kulturnih dobara Republike Hrvatske. Godine 2009. to jedinstveno umijeće je uvršteno na UNESCO-vu Reprezentativnu listu nematerijalne kulturne baštine čovječanstva.

Treba pohvaliti izvrsnu ideju Udruge Stav iz Marije Bistrice koja je objavila zbirku priča u kojima se pojavljuju upravo te igračke.

To su priče u kojima se djeca igraju već pomalo zaboravljenim igračkama koje pod dječjim prstima, u snovima i mislima oživljavaju poput planetarno poznatog Pinokia.

Knjiga sadrži petnaest priča koje je ispričalo petnaest poznatih hrvatskih pisaca. Time se, kad gledamo cjelinu, dobilo na raznovrsnosti i živosti jer svaki je autor donio svoje viđenje, izmaštao svoju priču, podijelio svoje osjećaje.

No ipak je zanimljiva činjenica da je većina pisaca pisala o drvenom konjiću, a neki o leptiru ili svirali.

Ostale vrste igračaka, a danas ih se proizvodi pedesetak vrsta, pojavljuju se samo sporadično i nisu dobile svoju priču u knjizi.

Sigurno je da će čitatelje ovog prikaza zanimati koji su pisci pisali o igračkama koje pričaju priče pa ih navodimo abecednim redom: Sanja Andabaka, Snježana Babić Višnjić, Ana Đokić, Andrijana Grgičević, Nada Horvat, Željka Horvat Vukelja, Elizabeta Končić, Hrvoje Kovačević, Nada Mihaljević, Sanja Pilić, Sanja Polak, Melita Rundek, Sonja Smolec, Silvija Šesto i Ivana Škrlec.

Nastavi čitati

Događaji

Uspjesi na fotografskim natječajima

Učenici Multimedijske skupine pod mentorstvom učiteljice Danijele Znika ove su školske godine ostvarili nekoliko nagrada i pohvala na fotografskim natječajima na razini države. Njihovi su radovi odabrani za izložbe.

Učenica Leona Spevec (5. d) osvojila je 3. mjesto u kategoriji viših razreda na V. foto natječaju Knjižnice M2. Tema V. foto natječaja je „OŽIVI BAJKU“. Učenici su trebali oživjeti omiljenu bajku braće Grimm, Hans Christiana Andersena ili Charles Perraulta te ih prenijeti u svijet fotografije. Leona je svojim radom udahnula život bajci „Mačak u čizmama“.  Kroz objektiv je oživjela čarobni lik mačka iz bajke.

Pobjedničke radove i prezentaciju možete pogledati na službenim mrežnim stranicama knjižnica grada Zagreba : V. foto natječaj “Oživi bajku”

Učenica Aleksandra Maček (5. d) pohvaljena je u sklopu natječaja „RAZGLEDNICA MOGA MJESTA škljocni za sjećanje 2025.“ i njezin je rad među poslanih 80-ak fotografija izabran za izložbu (7 najboljih fotografija).

Cilj projekta je približiti učenicima umjetnost fotografiranja a i razvijati ljubav i ponos prema zavičaju, (mjestu/gradu) u kojem žive, sačuvati od zaborava kulturno-povijesni identitet mjesta i očuvati i izvući iz zaborava razglednicu kao kulturno, povijesno i tradicijsko naslijeđe te uvelike zaboravljen način komunikacije medu ljudima. U konačnici, cilj natječaja je popularizacija razglednica, tj. vratiti naviku slanja razglednica. Na taj bi način, uz kreativan i zabavan rad učenika, dobili razglednice cijele Lijepe naše kao edukativan, uporabni i turistički materijal.

Učenice Paula Horvat (7.c) i Leona Spevec (5.d) sudjelovale su na natječaju „Eko-fotka 2025.“ i njihove su fotografije pohvaljene i izabrane (među pristiglih 923 fotografija) za izložbu.

Katalog radova možete pogledati na sljedećoj poveznici: Eko-fotka 2025.

Nastavi čitati

Događanja

Park znanosti – mjesto gdje znanost postaje zabava

Učenici izvannastavne skupine Zvjezdice posjetili su u utorak 10. lipnja Park znanosti u pratnji pedagoginje Martine Dolčić i psihologinje Petre Pozaić.

Projekt Park znanosti osmišljen je s ciljem promocije znanja i znanosti te je vođen idejom opremanja površina interaktivnim edukativnim sadržajem namijenjem svim dobnim skupinama.

U dva sata učenici su imali prilike odsvirati Odu radosti u hodu, razgovarati šaptom na 30 metara, putovati kroz vrijeme i još mnogo toga. Nakon obilaska slijedila je radionica izrade njihala.

Nakon aktivnog istraživanja i učenja te zabave, puni dojmova uputili su se natrag u Donju Stubicu.

Razredni projekt

Zajedno u različitosti

U četvrtak 5. lipnja u sklopu završetka projekta Zajedno u različitosti učenici 2.b ugostili su Ivančicu Matuša.

Tko je ona? Živjela je u Donjoj Stubici, sin joj je bio učenik naše škole. Po odlasku u Zagreb razboljela se i njezin se život potpuno promijenio. Bolest ju je vezala uz invalidska kolica, ne govori, a pokreti prstiju su minimalni. S okolinom komunicira tipkanjem jer je od bolesti sačuvana njezina životna radost i borbenost po kojoj smo je i pamtili. Napisala je knjigu Zaključana koja govori o životu koji živi već punih 17 godina.

Početkom nastavne godine javila se porukom te predložila da za svakog učenika u razredu oslika početno slovo imena. Kao škola i institucija koja podržava različitost te empatičnost prihvatili smo prijedlog i s nestrpljenjem očekivali da nam se javi. Susret je dogovoren, a učenici su je prvo upoznali kroz priču i fotografije o njezinom životu.

 Susret s njoj poznatom okolinom bio je izuzetno emotivan, a učenici oduševljeni njezinim radovima. Uz pomoćnice, koje su ju pratile, družili smo se u prostorijama naše škole, uručili joj buket ivančica te je ispratili. Vjerujemo da ćemo se ponovo sresti!

Što smo naučili? Naučili  smo da je važno poštovati i uvažavati različitosti, da smo svi jednako vrijedni i da je zdravlje najveće bogatstvo!

Dan nakon susreta učenici su dobili poruke gošće:

Što reći… srce mi je kao kuća! Bilo je to prekrasno druženje kroz koje smo svi zajedno prekrasno vođeni. Prije svega bilo mi je posebno drago vidjeti draga mi lica! Divno je slušati djecu koja su jednostavna, draga, nenametljiva i zrače prijateljstvom. Te osobine ostat će u njima cijeli život. Ovakvi projekti usmjerit će ih u životu u pravom smjeru. Bio mi je veliki užitak promatrati ih, slušati ih. Koliko su zrela ta nevina, mala bića. Svi su krasni mali ljudi! Uživajte u životu!“

Projekt

Završen projekt: Jezične pogreške oko nas

Učenici 5.c, 5.d, 7.c, 7.d i 8.c razreda pod vodstvom učiteljice Danijele Znika tijekom nastavne godine marljivo su radili na projektu Mali lektori.

Cilj projekta bio je izraditi digitalnu knjigu s najčešćim jezičnim pogreškama koje učenici uoče u svakodnevnome životu, zatim ih ispraviti i obrazložiti razvijajući interes za tiskane i ostale vizualne medije, osim toga potaknuti učenike na istraživanje i proučavanje osobitost takvih medija, kreativno mišljenje i izražavanje.

Realizacija projekta bila je unutar nastave hrvatskog jezika (jezik i komunikacija, mediji i kultura). Rad učenika temeljio se na istraživanju, procjenjivanju pouzdanosti izvora koji se koristi, postavljanju ključnih pitanja, prikupljanju podataka, pisanju bilježaka, pisanju teksta, montiranju u dostupnim besplatnim programima, predstavljanju, vrednovanju i samovrednovanju.

Digitalnu knjigu s najčešćim jezičnim pogreškama koje su učenici prikupili možete prolistati na sljedećoj poveznici:

Jezične pogreške oko nas- Mali lektori

Događanja

Kako nastaju licitarska srca

Učenici drugog razreda matične i područne škole su u petak 6. 6. 2025. otputovali na izvanučioničku nastavu u Mariju Bistricu.

Imali su organizirani razgled Nacionalnog svetišta Majke Božje Bistričke uz stručno vodstvo.

Uživali su u radionici majstora licitara. Ispričao im je i pokazao kako nastaju licitarska srca.

Veselju nije bilo kraja kad su se i sami okušali u ukrašavanju licitarskih srca koja su mogli uzeti sa sobom.

Slijedio je odlazak na sladoled i igra u prirodi.

e-spomenice

copyright

© 2016.-2022.
Dopušteno je stavljati poveznice prema ovoj stranici ili koristiti isječak teksta koji služi kao poveznica prema njoj. Prenošenje sadržaja u cjelosti zabranjeno je bez pismenog dopuštenja autora teksta ili slike.

Prijavi se na:

e-dnevnik za učenike

Pratite nas na:

Google Photos albumi