Događanja
Književni susret u našoj školi:
Josip Čekolj – povratak u školu svoga djetinjstva
Naša se škola može pohvaliti talentiranim učenicima. Mnogi od njih, nakon što nas napuste i završe obrazovanje u osnovnoj školi, postižu zavidne uspjehe na različitim područjima.
Jedan od najuspješnijih je Josip Čekolj koji, iako je još student-apsolvent, ima četiri izdane knjige.
U ponedjeljak 15. siječnja 2024. Josip je bio gost u našoj školi i održao dva književna susreta za učenike nižih i viših razreda. Vjerujemo da mu je bilo neobično doći u svoju bivšu školu i govoriti pred svojim bivšim učiteljima i sadašnjim učenicima. Šećući školom primijetio je kolike su se promjene dogodile i kako je škola sad puno ljepša, nego što je bila dok je on bio učenik.
Na prvom književnom susretu bili su učenici drugih razreda i njihove učiteljice Jasminka Repar i Ksenija Antolković te stručne suradnice Stella Landripet Glivar i Danica Leštek, a Josipa je došla pozdraviti i učiteljica Snježana Puščenik.
Tema ovog susreta bila je slikovnica Srna i mak u kojoj Josip na bajkovit način govori o mjesecima u godini. U glavnu temu vješto upliće problem globalnog zatopljenja i utjecaj ljudi na klimatske promjene. Učenici su već otprije bili upoznati sa slikovnicom, bili su oduševljeni tekstom i ilustracijama. U znak zahvalnosti Josipu napravili su kalendar u kojem nedostaje siječanj kao što nedostaje i u slikovnici Srna i mak. S veseljem su se upustili u razgovor s Josipom, odgovarali na njegova pitanja i sami postavljali pitanja mladom piscu.
Na drugom književnom susretu bili su prisutni učenici 6.a, 7.a i 8.c razreda, članovi Čitateljskoga kluba te odabrani učenici koji vole čitati iz ostalih razreda. Prisutne su bile i učiteljice hrvatskoga jezika Anamarija Grabušić, Koraljka Parlaj i Maja Petriško te stručne suradnice Stella Landripet Glivar i Danica Leštek, a posebna gošća bila je učiteljica u mirovini Kata Vidiček koja je vodila Literarnu grupu u kojoj je Josip aktivno sudjelovao.
Glavna tema ovog susreta bila je knjiga Hahari na dnu mulja koju su tek neki učenici pročitali. Bilo je zanimljivih pitanja i odgovora, učenici su uglavnom bili zaintrigirani time što se radi o tako mladoj osobi koja je već postala poznati pisac. Josip nije zaboravio istaknuti ulogu učitelja u svom obrazovanju i razvojnom putu kao mlade osobe i pisca. S obzirom da je Josip prije svega pjesnik, žao nam je što nismo uspjeli razgovarati o poeziji.
Taj razgovor ostavili smo za neku drugu priliku!
Trebate biti prijavljeni kako bi objavili komentar.